Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

Οι δικές μας λεζάντες!

 



Βουρβουτσιώτου Μαρία

«Με κούρασε η πραγματικότητα. Πάω να διαβάσω...»

Γεωργοπούλου Χρύσα

«Προσωπικά ζητήματα, συζήτηση κομμένη.»

Ζαννίκου Μαρία

«If you don' t eat, i ll die!»

Ζερβού Χρυσούλα

«Κοίτα εγώ, αν μου επιτρέπεις,

δεν είμαι μόνο αυτό που βλέπεις.

Κι είναι φορές που αναρωτιέμαι

πώς καταφέρνω και κρατιέμαι.»

Καραγιάννη Ελένη

«Who is going to write about me?»

Κορδώνη Αρίστη

«But first coffee, please!»

Κοτσαύτη Γιώτα

«Τι εννοείς δεν υπάρχουν μονόκεροι;»

Μαγγανάρη Βάσω

«Από πού στρίβουν για τον Οκτώβρη, παρακαλώ;»

Μακαριάν Μαριάννα

«Pfff, I told you so…didn’t I?»

Μάνος Σπύρος

«No way!»

Μπιτή Αλεξάνδρα

«79,90; Τα κιλά μου φαίνονται σαν προσφορά προϊόντων…» 

Μπιτσάκου Τζωρτζίνα

«Like it or not, I' m the queen of the day darling!»

Μπόικου Θεοδώρα

«Λοιπόν, παιδιά, θα πιούμε καφέ μέσα ή έξω;»

Μπούρα Νένα

«Πού είναι ο δρόμος για τ' όνειρο;»

Νάνη Παρασκευή

«Αρκετά με θαυμάσατε και σήμερα... αποχωρώ!»

Νίκου Μαρία

«Σας τ’ ορκίζομαι, υπάρχω, που να μείνω χωρίς κέρατο. Βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι, αν δεν μπορέσω να σας το αποδείξω, θα πρέπει ν’ αλλάξω όνομα! Ονειρευτείτε, ντε, τι σας ζήτησα;!»

Παναγοπούλου Χρύσα

«Πού ξανακούστηκε μονόκερως να πλένει πιάτα, ε;»

Ταμουρατζή Έλενα

«Τώρα που είμαι της μοδός με θυμηθήκατε όλοι;»

Χαραλαμποπούλου Φωτεινή

«Okeyyyy, who ate my corn?»

 

 

1 σχόλιο:

Για τις μαμάδες της καρδιάς

  Γιαμουρίδου Κική Η λέξη «μητέρα» δεν αφορά μόνο τις γυναίκες που γεννούν ένα παιδί. Με το σπαθί τους χαρακτηρίζονται μανούλες κι εκείνες...