Τρίτη 1 Ιουνίου 2021

«Είμαι ο Ιούνιος! Ήρθα γεμάτος...»

 


Ανθίμου Μαρία

Είμαι ο Ιούνιος και ήρθα πάλι να γιορτάσουμε μαζί! Να σταχυολογήσουμε τα χρόνια που σε γέννησε τούτη γη. Αισίως μισό αιώνα φέτος και μαζί με το αέρινο καλοκαίρι θα ‘ρθω να σου ζεστάνω την καρδιά με τα μεθυστικά χαμόγελα που ξέρουμε να σκορπάμε.

Είμαι ο Ιούνιος και ήρθα να φέρω το καλοκαίρι στις ψυχές των ανθρώπων μπας κι εκείνο το δάκρυ στερέψει και μόνο γαλάζιο κύμα κι ανεμελιά γίνει έγνοια. Τον έκτο μήνα τον καλό καράβι φέρνει τα μισά του χρόνου, μια ανάσα για να μην λήξει η ελπίδα.

Είμαι ο Ιούνιος και, Μαράκι, σου φέρνω πενήντα ευχές τσουβάλι, να συνεχίσεις τη νιότη, να εμπνέεις με το χαμόγελό σου.

Είμαι ο Ιούνιος και έρχομαι ταχέως.

«Κόπιασε στο πάρτι της ζωής μου ακόμα μια χρονιά να σε φιλέψω ό,τι καλούδια θα μου φέρεις. Και του χρόνου εδώ να ‘μαστε, να τα λέμε!»

Γαλίζη Μαρία

Είμαι ο Ιούνης. Στο είχα πει πως θα ‘ρθω, να με περιμένεις. Ήρθα λοιπόν γεμάτος νέες υποσχέσεις για φιλιά, πολλά φιλιά κι αμέτρητες αγκαλιές. Πιάσε τα μαλλιά σου και βάλε το χαμόγελό σου, Ναι, εκείνο που σε κάνει να μοιάζεις απόκοσμη κι εξωτική. Θα σε σαγηνέψω και θα με σαγηνέψεις κι εσύ με κείνο το τραγούδι σου το νωχελικό στην αμμουδιά. Βγάλε τα σανδάλια σου μόνο… η ζωή πατά στις μύτες σαν μπει το καλοκαίρι.

Γεωργίου Σόφη

Είμαι ο Ιούνης και ήλθα γεμάτος δώρα όπως κάθε χρόνο. Ήλθα φέρνοντάς σας  ζεστές μέρες για να νιώσετε ζεστά και δροσερές νύχτες για να απολαύσετε τη βραδινή δροσιά . Ήλθα με όλα τα ωραία φρούτα και λαχανικά. Φρούτα ένα σωρό, από τα μεγάλα καρπούζια μέχρι τα μικρά χρυσόμηλα και κεράσια, με ωραία χρώματα για να τα τρώτε με όρεξη.  Μα δεν είναι μόνο αυτά τα δώρα μου. Σιγά σιγά σας ζεσταίνω τη θάλασσα και τα βουνά. Να νιώσετε το νερό στο σώμα σας αλλά και να πάτε εκδρομές στα βουνά. Και όχι μόνο. Σας φέρνω την καλύτερη διάθεση για να ερωτευτείτε ξανά τον σύντροφο σας, να σκιρτήσει η καρδιά σας και να γίνετε πάλι παιδιά. Τις δροσερές νύχτες μπορείτε να δείτε τ’ αστέρια του ουρανού πιο ξεκάθαρα, να διαλέξετε το δικό σας και να το μοιραστείτε μ’ αυτούς που αγαπάτε. Ήλθα για να φέρω το καλοκαίρι.

Γεωργοπούλου Χρύσα

Είμαι ο Ιούνιος. Ήρθα γεμάτος αφού οι προηγούμενοι από εμένα σε άδειασαν τόσο. Πολύ καταπονήθηκες. Μεγάλα τα κενά σου. Χωρίς επαφή, χωρίς κουβέντα και ξενύχτι, χωρίς ζωή. Ήρθα, λοιπόν, ανάσα στην ασφυκτική σου πραγματικότητα. Να σου θυμίσω πως σημασία έχει το ποιά ματιά θα ρίξεις στον εγκλεισμό, ποιό συναίσθημα θα τη συνοδέψει και ποιά αντίδραση θα βγει μπροστά. Πάρε την ανάσα σου. Πάντα με την σκέψη ότι ακόμη και στην επόμενη τραχιά στροφή του δρόμου, σε περιμένει μια ευθεία.

Καλαϊτζίδου Μαρία

Είμαι ο Ιούνιος! Ήρθα γεμάτος αγάπη για να σας χαρίσω καλύτερες μέρες. Έχω μια ζεστή αγκαλιά για όλους και μαζί με τον φίλο μου τον Ήλιο ελπίζουμε να σας φτιάξουμε τη διάθεση. Όπως κάθε φορά η φύση με υποδέχεται ανθισμένη. Με μεγάλη μου χαρά βλέπω τα παιδιά να με περιμένουν για να κλείσουμε τη σχολική χρονιά. Φωνές και γέλια θα γεμίσουν τα πάρκα και τις γειτονιές. Ελπίζω να περάσουμε όμορφα.

Με αγάπη,

Ιούνιος.

Κοτσαύτη Γιώτα

Είμαι ο Ιούνιος. Ήρθα γεμάτος ηλιαχτίδες. Ολοφώτεινος. Χαρούμενος. Αισιόδοξος. Φορτωμένο το σακούλι μου κι απ’ όπου περνάω, κάτι αφήνω. Αγριοτριαντάφυλλα, κοχύλια και κεράσια. Αρώματα από γιασεμί κι αγιόκλημα. Την αύρα της θάλασσας. Της ξεγνοιασιάς. Όνειρα, προσδοκίες, αποφάσεις κι ελπίδες. Ηλιοτρόπια. Το τραγούδι του φίλου μου του Τζίτζικα. Στάχυα. Κελαηδίσματα. Παγωτά. Παιδικά χαμόγελα. Ξάστερο ουρανό. Τη γιορτή του πατέρα. Εκδρομές. Πάρτι και φεστιβάλ. Μουσική, φαγητό και κρασί σε μικρά ταβερνάκια.

Είμαι ο Ιούνιος. Ήρθα αποφασισμένος να σε πάρω απ’ το χέρι. Να βαδίσουμε μαζί στα δρομάκια του Χρόνου. Να σε κάνω να δεις τη ζωή μ’ άλλα μάτια. Το φετινό καλοκαίρι θα είναι μαγικό. Στο υπόσχομαι!

Κουρέτα Μαρία

Γεια σας. Είμαι ο Ιούνιος. Για όσους δεν το γνωρίζετε είμαι ο πρώτος γιος του Καλοκαιριού. Ήθελα να σας πω ότι σήμερα το πρωί μου τηλεφώνησε ο παππούς μου ο Χρόνος. Μου είπε ότι εσείς οι άνθρωποι όλη τη χρονιά έχετε περάσει πολλές δυσκολίες. Θέλει να βρω έναν τρόπο για να χαρείτε. Κι εγώ δεν χαλάω ποτέ χατίρι στον παππού... Σας περιμένω λοιπόν στις 23 του μήνα στις αυλές, στις γειτονιές και τις πλατείες με τα μαγιάτικα στεφάνια σας να χορέψουμε όλοι μαζί, να γελάσουμε, να τραγουδήσουμε, να ευθυμήσουμε. Εύχομαι οι φωτιές που θ’ ανάψουμε να διώξουν τις στενοχώριες μακριά και με χαμόγελο κι ανέμελα να συνεχίσουμε το καλοκαίρι μας!

Κρυσταλλίδου Πίστη

Είμαι ο Ιούνιος ήρθα γεμάτος...

Μια μπουγάδα με ασπρόρουχα αντανακλά ακτίνες στην ταράτσα και γεμίζει άρωμα μαλακτικού λεβάντας, στα Μανιάτικα του Πειραιά.

Από την αυλή του χαμηλού προσφυγικού, η Βασιλική Μαύρη, γριά συκιά προσπαθεί ν’ ανταγωνιστεί τη μυρωδιά, φορτώνοντας τα κλαδιά της πρώιμους καρπούς, που σύντομα θα γίνουν γλυκό του κουταλιού ή «παστελαριές».

Στο ανοιχτό παράθυρο ανεμίζει σαν σημαία παράδοσης η λευκή χειροποίητη με τσιγκελάκι κουρτίνα και από το ραδιόφωνο ακούγεται ο Μπιθικώτσης

«Πάρ’ το στεφάνι μας, πάρ’ το γεράνι μας,

στη Δραπετσώνα πια δεν έχουμε ζωή.

Κράτα το χέρι μου και πάμε αστέρι μου,

εμείς θα ζήσουμε κι ας είμαστε φτωχοί»

Στη ανηφόρα της Ικτίνου, που η ασφαλτος καίει από νωρίς το πρωί, ο χρόνος σταμάτησε ή επιμένει ν’ αρχίζει ξανά την ίδια ιστορία με άλλους ήρωες.

Νομίζω πως σ’ αυτή τη γειτονιά πάντα βολευόταν ο Ιούνιος, για ν’ απλώσει το φως του και να πει: «Είμαι ο Ιούνιος, έφερα το καλοκαίρι και ήρθα γεμάτος αναμνήσεις... αυτές που έζησες και αυτές που πρέπει να φτιάξεις.»

Λούη Ι. Μαρία

Είμαι ο Ιούνιος του 2021. Ήρθα με λευκό πανί και το καλοκαίρι στα μαλλιά μου. Έλυσα τη βάρκα μου και σου κρατάω θέση. Πάμε να φύγουμε, προορισμός μας η χαρά κι όλες οι μπουνάτσες δικές μας. Εγώ θα ξορκίσω του χειμώνα το κρύο και του εγκλεισμού τον φόβο. Εγώ έχω τα κλειδιά του ήλιου και το φως της ελευθερίας.

Πάμε μαζί να γράψουμε την ιστορία για ένα παράξενο καλοκαίρι. Έλα να φύγουμε, είμαι ο Ιούνιος του 2021.

Μακαριάν Μαριάννα

Είμαι ο Ιούνιος και ήρθα γεμάτος χρώματα, αλμύρα και ήλιο.

Ζεσταίνω τη θάλασσα για τον μικρότερο αδελφό μου τον Ιούλιο και απολαμβάνω τη μουσική από τις ψαροταβέρνες και τα νησιά. Φέρνω κεράσια, φράουλες και καρπούζια, ποιος απ’ τα μεγαλύτερα αδέλφια μου έχει τόσο ζουμερούς καρπούς; Κανένας.

Δεν ήρθα για να μείνω πολύ, ο χρόνος περνά σαν νερό άλλωστε. Ήρθα για να σας προετοιμάσω για τη ζέστη και τα ηλιοβασιλέματα, τις διακοπές σας και τις ξαστεριές τα αρώματα και τις γεύσεις.

Αχ! Είμαι ο Ιούνιος και, όπως κάθε χρόνο φέρνω, την αρχή μιας εποχής. Απολαύτε με!

Μουτάφη Καλλιόπη

Είμαι ο Ιούνιος. Ήρθα γεμάτος όρεξη για ελευθερία και ξεγνοιασιά πια.

«Έλα, Ιούνιε, έλα, ξανθό όμορφο αγόρι. Σε περίμενα καιρό. Δεν ξέρω όμως αν μπορώ να σε ακολουθήσω για να κάνουμε τις τρέλες που κάναμε τότε αλλά μου αρέσει που είσαι εδώ.»

«Μικρή αγαπημένη, άσε την παιδική ψυχή σου στα χέρια μου. Άσ’ την να τη νανουρίσω πάνω στον αφρό του κύματος. Να τη βουτήξω στον γαλαζοπράσινο βυθό και να της χαρίσω το μαργαριτάρι εκείνο που πάντα έψαχνες καθώς βουτούσες κι έβγαζες τα όστρακα εκείνα. Να φυσήξω λίγο μαγεμένο αεράκι και να φέρω τη φωνή της μαμάς σου που γεμάτη αγωνία φώναζε το όνομα σου, όταν σε έβλεπε σαν κουκίδα που φαινόσουν στ’ ανοιχτά της θάλασσας. Ήθελες να είσαι η γοργόνα ατρόμητη και ελεύθερη στ’ απέραντο να χάνεσαι και να ξαναγεννιέσαι.»

«Αχ τι καλά που μου τα θύμισες όλα αυτά. Ζωντάνεψες τις αναμνήσεις και μου έδωσες δύναμη. Νιώθω πως κάτι με καλεί . Καλό καλοκαίρι, Ιούνιε!»

Μπασούρης Κωνσταντίνος

Είμαι ο Ιούνιος! Ήρθα γεμάτος αισιοδοξία, θετική ενέργεια και χαμόγελα, για να καλωσορίσουμε μαζί το φετινό καλοκαίρι. Για να περιπλανηθούμε σε ειδυλλιακές ακρογιαλιές συντροφιά με τον φλοίσβο της θάλασσας, να βάλουμε πλώρη για έναν νέο προορισμό, να βιώσουμε ξανά τη μαγευτική αύρα των συναυλιών και του θεάτρου... σαν να ‘ναι η πρώτη φορά. Μαζί θα υποδεχτούμε την ξεγνοιασιά του καλοκαιριού, θα θέσουμε νέους στόχους και θα εκτιμήσουμε περισσότερο την κάθε μέρα που μας προσφέρεται ως δώρο ανεκτίμητο. Και μην αποθαρρυνθείς, επειδή έφτασε η χρονιά ήδη στα μισά της. Δεν τελείωσε ακόμα! Προλαβαίνεις! Ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις σήμερα το πρώτο βήμα, που θα σε φέρει πιο κοντά στην πραγματοποίηση των ονείρων και την υλοποίηση των στόχων σου! Μαζί θα βαδίσουμε σ'αυτό το μαγευτικό μονοπάτι με αισιοδοξία. Είμαι εδώ! Είμαι ο Ιούνιος και είμαι καλά!

Μπόικου Θεοδώρα

Είμαι ο Ιούνιος. Ήρθα γεμάτος καλοκαίρι, ανανέωση και ελαφρύς σαν τον μπάτη! Σας καλωσορίζω στο ηραίο σπιτικό μου! Είμαι γέννημα από την άριστη των ολύμπιων θεών. Την Ήρα! Η κουζίνα μου γεμάτη ολοκόκκινα κεράσια, ώριμα δημητριακά θερισμένα από κοπιασμένα χέρια, το σαλόνι μου στολισμένο με χρυσαμμουδούς καναπέδες, με καλύμματα ουρανόφωτα, κοχύλια και αστερίες. Οι κάμαρές μου με πανάλαφρα σεντόνια και στα κομοδίνα σεμεδάκια με λουλούδια και κουρτίνες φτερωτές με ανεμώνες κεντημένες. Στις 21 σας χαρίζω τη μεγαλύτερη ημέρα και τις 24 σας καλωσορίζω στα άλματα με τη λαμπατίνα. Του Αϊ Γιάννη Λαμπατάρη. Σας εύχομαι μια όμορφη διαμονή! Φιλιά πολλά!

Νίκου Μαρία

Είμαι ο Ιούνιος! Ήρθα γεμάτος όρεξη για σκανταλιές, από κείνες που κάναμε παλιά. Θέλω να τρέξω γρήγορα σαν τον άνεμο, όπως τρέχουν τα παιδιά της γειτονιάς να κρυφτούν, όταν χτυπούν τα κουδούνια τα μεσημέρια. Μόνο που δεν θέλω να κρυφτώ! Θέλω να τρέξω στην αμμουδιά και να λουστώ με το γλυκό φως το ξημέρωμα, όταν το αεράκι είναι ακόμα δροσερό. Θέλω να νιώσω τα χέρια μου να κολλάνε από μια τεράστια φέτα καρπουζιού κι ύστερα, χορτάτος πια, να ξαπλώσω στο φρεσκοποτισμένο χώμα, ανάμεσα σε χιλιάδες ηλιοτρόπια για τη μεσημεριανή σιέστα μου. Το βράδυ θα κολυμπήσω στον δρόμο που δείχνει το φεγγάρι στο πέλαγος και δεν θα κοιμηθώ! Όχι, δεν θέλω να κοιμηθώ. Οι φίλοι μου οι μήνες που πέρασαν, άφησαν πίσω τους μπόλικη δουλειά. Πρέπει, μου είπαν, να ονειρευτώ ξανά σαν παιδί. Τούτα τα όνειρα θέλουν να μένεις ξύπνιος τις νύχτες! Μόνο να θυμηθώ να το μηνύσω του Ιούλη. Είμαι πολύ αφηρημένος...

Νιτσόλα Παρασκευή

Είμαι ο Ιούνης! Ήρθα γεμάτος για άλλη μια φορά με μνήμες που πονάνε. Σαράντα χρόνια έρχομαι, για να σε δω, κυρά μου, και σε θαρρώ πιο δυνατή από πέρσι. Μου έχεις φτιάξει σπιτικό με γιασεμιά γεμάτο, λεβέντες με προϋπαντούν στην πόρτα σου σαν μπαίνω. Ξέρω σε πόνεσαν πολύ εκείνον τον Ιούνη και απ’ το μελτέμι ζήταγες μακριά τους να σε πάρει. Μα δες που όλα πέρασαν, μ’ αγάπησες λιγάκι, οι νύχτες σου είναι ξέγνοιαστες, τον κότσυφα σαν στέλνω, μπροστά στο παραθύρι σου για να σου τραγουδήσει. Βασιλικό στον κήπο σου θες να χεις να μυρίζεις, εγώ έναν ξάστερο ουρανό θέλω να σου χαρίσω. Τα μάτια σου θλίψη έχουνε για εκείνη την ημέρα, άσε το χάδι μου, κυρά λιγάκι να σε γιάνει. Φταίχτης εγώ δεν ήμουνα ούτε και συ,  κυρά μου, με το θυμάρι τριγυρνάς και το κακό ξορκίζεις. Άλλοτε πάλι μου γελάς σαν δεις της χαραυγής το χρώμα. Πες μου, κυρά μου,  μ’ αγαπάς, να μείνω λίγο ακόμα;

Πάλλα Σμαράγδα

Είμαι ο Ιούνιος δεν το πιστεύετε; Ε πως να το πιστέψετε με όλα αυτά που περάσατε αυτόν τον χειμώνα! Ήρθα και είμαι γεμάτος ήλιο, θάλασσα, χαρά, τραγούδι, κέφι, ναι είναι αλήθεια, ξυπνήστε, ελάτε, αφεθείτε, ονειρευτείτε, ζήστε. Εάν αναλογιστείτε πόσες φορές θα έρθω ακόμα στη ζωή σας, τότε θα με απολαύσετε σίγουρα. Ελάτε να περάσουμε υπέροχα. Γευτείτε τα φρούτα και λαχανικά, τους επόμενους δύο ζεστούς ερωτικούς μήνες, τα ηλιοβασιλέματα, άντε ντε, σας περιμένω!

Πολυκανδριώτη Αστερόπη

Είμαι ο Ιούνιος. Ήρθα γεμάτος αρμύρα και κοχύλια. Περπατώ ξυπόλυτος, φορώντας ψάθινο καπέλο. Κοντοστέκομαι στα αρμυρίκια και πιάνω κουβέντα με τους γλάρους. Με τα μάτια κλειστά γεύομαι τον ήλιο και το δροσερό καρπούζι. Με τα χέρια ανοιχτά ψηλαφώ την άμμο και δίνω σχήματα σε ήσυχα κύματα.

Είμαι ο Ιούνιος, με χρώμα χρυσαφένιο που το σπέρνω στα στάχυα και το οδηγώ στον ήλιο.

Είμαι ο Ιούνιος, με αύρα γαλάζια και μενεξεδιά, ράβω πανιά και ανοίγω το ασκί με τους ανέμους…

Σταυροπούλου Βασιλική

Είμαι ο Ιούνιος. Ήρθα γεμάτος ήχους, που είχες λησμονήσει, να σου θυμίσω. Το τριζόνι, που καλωσορίζει το φεγγάρι του καλοκαιριού. Το πρωινό τιτίβισμα του χελιδονιού στον ήλιο.

Ήρθα και μυρωδιές γεμάτος. Του ανθισμένου γιασεμιού το άρωμα, τις άκρες των ρουθουνιών σου να χαϊδεύει, όσο εσύ βυθίζεσαι στη μαγεία του θερινού σινεμά με μια δροσερή μπίρα στο χέρι.

Μα πιο πολύ απ’ όλα, ήρθα να σου θυμίσω πως μάνα έγινες μια δική μου μέρα, για πρώτη φορά. Κι από τότε όλα είναι τόσο γιορτινά όταν με καλωσορίζεις!

Για όλα όσα φέρνω, μα ίσως μόνο γι’ αυτό...

Τοψιώτη Μαρία

Είμαι ο Ιούνιος! Ήρθα γεμάτος χρώματα και αρώματα. Η αγάπη ευωδιάζει το μέσα μου. Νιώθοντας πλήρης δεν έχω να ζηλέψω τίποτε από κανέναν Αύγουστο. Η αλμυρά ποτίζει τα μαλλιά, ο ήλιος καίει το κορμί, το κρύο ποτήρι με το νερό πάνω στο τραπέζι ξεδιψάει κάθε επισκέπτη. Η καρδιά μου πάντοτε γεμάτη με φως ακούραστα μοιράζει τις στιγμές. Μουσική ανάλαφρη και βράδια καλοκαιρινά συνθέτουν το τοπίο. Γέλια και χαρές, μα και δάκρυα. Είναι το αλάτι της ζωής. Δίχως αυτό δεν γνωρίζεις τη γλύκα. Τρελός συνδυασμός! Απαραίτητος! Κάθε καλοκαίρι όπως εκείνο των παιδικών σου χρονών. Θυμίζει ανεμελιά, ξεγνοιασιά και αλήθεια. Βρες τα μέσα σου είναι. Είναι η εποχή σου, αγκάλιασε καθετί όμορφο, κάθε εικόνα, κάθε μυρωδιά, κάθε γεύση, κάθε άγγιγμα. Είμαι ο Ιούνιος και είμαι εδώ για να σου θυμίσω να μην ξεχάσεις ν’ αγαπάς...

Φλογερά Ελένη

Είμαι ο Ιούνιος! Ήρθα γεμάτος ιδέες για να περάσετε όμορφα μαζί μου. Πάμε λοιπόν να περπατήσουμε ξυπόλητοι στην άμμο. Να φτιάξουμε κάστρα εκεί που σκάει το κύμα.

Να παίξουμε ρακέτες. Να φάμε παγωτό χωνάκι. Να κόψουμε άσπρα κρινάκια από αυτά που φυτρώνουν στην καυτή άμμο.

Να φάμε μια φέτα καρπούζι και τα ζουμιά του να τρέξουν στα αναψοκοκκινισμένα μάγουλά μας.

Να πιούμε το ουζάκι μας δροσισμένο με δυο παγάκια σ’ ένα παραθαλάσσιο ταβερνάκι.

Να γευτούμε βανίλια-υποβρύχιο στο παραδοσιακό καφενείο του χωριού κάτω από τον αιωνόβιο πλάτανο δίπλα στην πέτρινη βρύση.

Μπορείτε επίσης να χαρείτε όμορφα ηλιοβασιλέματα. Να πάτε σε θερινά σινεμά που μοσχομυρίζουν γιασεμί. Να κάνετε βαρκάδα συντροφιά με τ’ ολόγιομο φεγγάρι.

Θα μου πείτε δεν μπορείτε να τ’ απολαύσετε όλα αυτά γιατί έχετε έγνοιες, στενοχώριες, δυσκολίες. Αυτά τα ξέρω, όμως μια ζωή την έχουμε κι αν δεν την γλεντήσουμε τι θα καταλάβουμε, τι θα καζαντίσουμε...

Φραϊδάκη Μαίρη

Είμαι ο Ιούνιος! Ήρθα γεμάτος φως, ζωντάνια και κέφι, να σου κρατήσω συντροφιά και μαζί να πάμε παρακάτω. Ήρθα να σου δείξω να σέβεσαι το τώρα. Την αξία της στιγμής που ζεις και δεν θα ξανάρθει. Ξέρω πως έπεσες, πως λυπήθηκες και σκέφτηκες να τα παρατήσεις. Γι’ αυτό είμαι εδώ. Να σου ψιθυρίσω να μην το κάνεις. Έτσι είναι ο χρόνος. Έχει τα πάνω και τα κάτω του. Πώς το ξέρω; Είμαι κομμάτι του. Το ίδιο κι εσύ. Γι’ αυτό ήρθα και πάλι. Για να συμπορευθούμε. Να ξέρεις πως δεν είσαι μόνος. Είσαι μέρος του σύμπαντος και της ζωής. Όρθωσε το ανάστημά σου. Πρέπει ν’ αναμετρηθείς με τις δυνάμεις του σύμπαντος. Δεν το ξέρεις μα αυτό ήρθα να σου φωνάξω. Κρύβεις μέσα σου όλη τη δύναμη του κόσμου. Ψάξε με επιμονή και πείσμα, θα τη βρεις. Είναι ο καιρός σου. Το ξέρω. Είμαι ο Ιούνιος.

Χρυσοπούλου Βέτα

Είμαι ο Ιούνιος. Ήρθα γεμάτος με φως και χρώματα. Η γη γέμισε όμορφες πολύχρωμες μυρωδιές για να με υποδεχτεί. Λογής λογής άνθη τη στολίζουν. Γέμισε συγχρόνως και με λαχταριστούς καρπούς.

Η θάλασσα ανοίγει την αγκαλιά της και μας προσκαλεί. Έχει βάλει το πιο όμορφο φόρεμά της και γιορτάζει.

Τα παιδιά σταματούν το σχολείο και ετοιμάζονται για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

Το καλοκαίρι είναι εδώ, γεμάτο ανεμελιά!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όταν η Παναγιά θρηνεί

  Γιαμουρίδου Κική Όταν η Παναγιά θρηνεί, συμπάσχει όλη η πλάση. Σύννεφα μαύρα θαμπώνουν το μπλε του ουρανού. Μοβ χρώμα κυριαρχεί, θλίψη, ...