Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024

Τρίστιχα για το χελιδόνι

 


Ανθίμου Μαρία

Χελιδόνι μου,

φέρε μου στα φτερά σου

Αγάπη και Φως!

 

Βουδούρη Γεωργία

Γλυκοχαράζει

μήνυμα της άνοιξης

το χελιδόνι.

 

Γιανναδάκη Μαρία

Χελιδών πετά,

Μυρωδάτη άνοιξη

Κοντά σιμώνει.

 

Γιώτη Σταυρούλα

Στον ουρανό μου

Πάντα να επιστρέφεις

Χελιδόνι μου

 

Δανιλοπούλου Μαρία

Φως χελιδόνια

Χαμόγελα άνοιξης

Ελπίδα ζωής

 

Ζώρζου Ιωάννα

Ψηλά στα τέλια

Τραγούδια της άνοιξης-

Δες, χελιδόνια!

 

Κασσελούρη Αναστασία

Χαράς μήνυμα

Τα χελιδονίσματα

Γύρισαν ξανά

 

Κιζιρίδου Γεωργία

Καλωσόρισμα-

Χελιδόνι το ένα

Μαντάτα φέρνει

 

Κοντοπούλου Φωτεινή

Χελιδόνι μου,

πέτα εδώ κοντά μας,

να την η φωλιά!

 

Κοτσαύτη Γιώτα

Με χελιδόνια

ο ουρανός γέμισε.

Άνοιξη, ήρθες!

 

Μπόικου Θεοδώρα

Ψαλίδι ουρά

Σκορπά βαμβάκι λευκό

Έαρ μηνύει

 

Ρηγάτου Βίκυ

Στη μαύρη ράχη

Άνοιξη συ κουβαλάς

Λεύκες ημέρες

 

Τσιφοπούλου Όλγα

Αχ χελιδόνι,

φέρνεις τη χαρά ξανά,

ήρθες, Άνοιξη!

 

Φλογερά Ελένη

Ήρθαν! Γέμισε

Η χελιδονοφωλιά

Τιτιβίσματα

 

Χαραμή Μεταξία

Το χελιδόνι

τιτιβίζει με χάρη,

άνοιξη φτάνει.

 

Χρυσοπούλου Βέτα

Η φωλιά άδεια

Την άνοιξη προσμένεις

Χελιδόνι μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τις μαμάδες της καρδιάς

  Γιαμουρίδου Κική Η λέξη «μητέρα» δεν αφορά μόνο τις γυναίκες που γεννούν ένα παιδί. Με το σπαθί τους χαρακτηρίζονται μανούλες κι εκείνες...