Πέμπτη 11 Απριλίου 2024

Σαν πεταλούδα

 


Αργυροπούλου Βασιλεία

Σαν πεταλούδα

Σμίγω με τους αγρούς μιας αιωνιότητας πρόσκαιρης

Ανθισμένων από στιγμές της μνήμης

μιας κόκκινης παπαρούνας που χορεύει με τον άνεμο

ξορκίζοντας τον χειμώνα

στο όνομα της αναγέννησης της φύσης

μιας φύσης που κεντάει αγριολούλουδα

στις άκρες του μονοπατιού

που παίρνει

Εκείνος που χύνει το αίμα του

για χάρη της ελπίδας

για χάρη της αλήθειας

ένα μονοπάτι αφιερωμένο στην άδολη αγάπη

ενός παιδιού που ταξιδεύει με τις πεταλούδες

σαν πεταλούδα κι εγώ σωπαίνω

μπροστά

στο θαύμα της ζωής

και του θανάτου

σαν πεταλούδα κι εγώ

προσμένω την Ανάσταση

σαν πεταλούδα...

  

Σπαθαράκη Κατερίνα

Κάτω τα χέρια σας απ’ τα παραμύθια

Σαν πεταλούδα

Θέλω κι εγώ να εμπιστεύομαι

Να διώξω από μέσα μου τα παραμύθια

Για τους κακούς τους λύκους

Τους κακούς κυνηγούς

Μα κυρίως για τις Κοκκινοσκουφίτσες

Σαν πεταλούδα θέλω κι εγώ

Να μπορώ να εμπιστευτώ

Να μπορώ να αγκαλιάσω

Τον κακό λύκο

Τον κυνηγό

Την Κοκκινοσκουφίτσα

Που κρύβω μέσα μου


Για τον Θεό

Σταματήστε να διορθώνετε τα παραμύθια

Σταματήστε να διορθώνετε τη φύση

Σαν πεταλούδες

Κουρνιάστε στα ζοφερά κουκούλια σας

Ίσως έτσι μια μέρα

Μεταμορφωθούμε σε πεταλούδες

 

Σταθοπούλου Ιωάννα 

Σαν πεταλούδα τριγυρνάς

Μέσα στου κάμπου τ’ άνθη

Διαλέγεις τ’ ομορφότερο

Κι απλώνεις τα φτερά σου

Με τις κίτρινες πιτσίλες

Και τις ζωηρές γραμμές τους

Πάνω στα πέταλά του γέρνεις

Για να ξαποστάσεις από το ταξίδι

Και πίνεις γύρη και νέκταρ μέχρι να ξεδιψάσεις

Και φεύγεις για το επόμενο λουλούδι

Όταν πια τίποτα δεν έχει μείνει για να πάρεις

Ώσπου ένα τριαντάφυλλο στέκει δίπλα σου

Υπέροχο και μοσχοβολιστό

Μέσα σε φόρεμα κόκκινο με πράσινο μανδύα

Γυρεύεις να καθίσεις πάνω του

Σαν βασίλισσα σε θρόνο

Μα η μέλισσα σε πρόλαβε

Έχει φωλιάσει στην καρδιά του

Και η δικιά σου θρύψαλα γίνεται

Με ζήλια τυλιγμένη

 

Χαραμή Μεταξία

Σαν πεταλούδα θέλω να ξυπνήσω,

να τινάξω το χιόνι απ’ τα φτερά μου,

τον χειμώνα ν’ αφήσω πίσω,

ν’ απαντέχω την άνοιξη

σαν πεταλούδα.

Να βγω απ’ το κουκούλι

που περιβάλλει το κορμί μου,

μια μεταμόρφωση ακόμα.

Άγουρα τα φτερά

μα ο ήλιος τα ζεσταίνει,

ίσως και να πετάξω

σαν πεταλούδα!

Πού ξέρεις;

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όταν η Παναγιά θρηνεί

  Γιαμουρίδου Κική Όταν η Παναγιά θρηνεί, συμπάσχει όλη η πλάση. Σύννεφα μαύρα θαμπώνουν το μπλε του ουρανού. Μοβ χρώμα κυριαρχεί, θλίψη, ...