Τετάρτη 23 Αυγούστου 2023

Οι συγγραφείς της Αλατοπαρέας συστήνονται-Ράνια Διακομοπούλου

 


Θάλασσα

Το μπλε της θάλασσας

υφαίνει πέπλο

με χρώμα ανεξίτηλο.

Ακουμπά απαλά την ψυχή

με υφή βελούδινη

γιατρεύοντας κάθε πληγή

με τη θαυματουργή αλμύρα.

Κύμα αναζωογόνησης

χαρίζει πνοή

στο ταλαιπωρημένο σώμα.

Μένω σιωπηλός στα βότσαλα

και εκείνη

παρασύρει στα βάθη της

κάθε μαύρη σκέψη.

Ράνια Διακομοπούλου

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Βόρεια Εύβοια. Αρκετά χρόνια ζω μόνιμα στην Κορινθία και είμαι μητέρα δύο αγοριών. Σπούδασα φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Πατρών και εργάζομαι ως φιλόλογος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η αγάπη μου για τη δουλειά μου με οδήγησε στην ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού μου «Εκπαίδευση Ενηλίκων» στο Ε.Α.Π., αλλά και σε πολλές επιμορφώσεις.

Από μικρή λάτρευα την ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων και έγραφα δειλά. Πλέον είμαι φοιτήτρια και στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Δημιουργική Γραφή» του Ε.Α.Π. Κείμενά μου έχουν δημοσιευθεί σε ηλεκτρονικά λογοτεχνικά περιοδικά. Το Εργαστήρι Συγγραφής-Εκδόσεις Αλάτι ήταν αυτό που μου έδωσε την ευκαιρία κάποιες από τις ιδέες μου να εκδοθούν. Ευχαριστώ για την άψογη και όμορφη συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια.

Η Ράνια παρακολούθησε τον τρίτο κύκλο του εργαστηρίου συγγραφής Αλάτι και συμμετέχει με κείμενά της στα συλλογικά βιβλία μας:

Μ’ ένα στυλό διαρκείας

https://www.ekdoseisalati.com/p/me-ena-stylo-diarkeias/

Ξεθωριασμένες πεταλούδες

https://www.ekdoseisalati.com/p/xethoriasmenes-petaloydes/

Για τη μητέρα που γιορτάζει

https://www.ekdoseisalati.com/p/gia-ti-mitera-poy-giortazei/

Για τον πατέρα που γιορτάζει (υπό έκδοση)

Μολύβι με γόμα (υπό έκδοση)

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τις μαμάδες της καρδιάς

  Γιαμουρίδου Κική Η λέξη «μητέρα» δεν αφορά μόνο τις γυναίκες που γεννούν ένα παιδί. Με το σπαθί τους χαρακτηρίζονται μανούλες κι εκείνες...