Πέμπτη 24 Αυγούστου 2023

Οι συγγραφείς της Αλατοπαρέας συστήνονται-Βασιλεία Αργυροπούλου

 


Στο όνομα της Αιώνιας Κυράς

Φυσητό γυαλί το πετάρισμά σου

Βαθύ ρίγος στο μπλε κάλεσμά σου

Δέρμα από αρμύρα

Χρυσός ο ήλιος

Θερίζει την υγρή γη

Γέννημα της φιλντισένιας θυσίας

Ενός κύματος

Στο όνομα μιας κραυγής για αγάπη

Φωτιά και ύδωρ

Θυμίαμα από αλάτι και τη μορφή σου

Σκαλισμένη στα κοράλλια

Ματωμένη από μπλε βροχή

Μέσα στον χορό των φυκιών

Θαμμένη στην άμμο

Μια παρέκκλιση μόνο

Και φτάσαμε στην αρχή

Του βυθού από παπαρούνες και μπλε μετάξια

Θάλασσα η πλανεύτρα

Μέσα σε έναν κόκκο από άμμο

Σύμπαν αμετάκλητο

Σύρμα παλλόμενο στην άκρη της γης

Τρίχα του φρυδιού σου

Χρώμα του αφαλού σου

Παίζω με την αλυσσίδα του βυθού

Βαθύ μπλε

Κόκκινο κοράλι

Μια κουκκίδα στον ωκεανό

Ένα σύμπαν στην ολοκλήρωσή του

Βαθύ μπλε

Βασιλεία Αργυροπούλου

Γεννήθηκα στις εννιά Σεπτεμβρίου του 1966. Μεγάλωσα σε μία συνοικία του Πειραιά, τη Νίκαια, σε μια οικογένεια με πολλά μικρασιατικά και επτανησιακά στοιχεία. Η νονά μου στη βάφτισή μου μου έδωσε ευχή να έχω την ευλογία να κάνω στη ζωή μου ό,τι αγαπώ περισσότερο. Είμαι διαζευγμένη και έχω έναν γιο τριάντα ετών, τον Σωκράτη τον οποίο ανέθρεψα λέγοντάς του παραμύθια. Είμαι στο πτυχίο στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του Ε.Κ.Π.Α. Είμαι κάτοχος του Lower του Cambridge και του Sorbonne I. Δούλεψα στο παρελθόν ως συντάκτρια ύλης στο περιοδικό Τηλέραμα και στον ραδιοφωνικό σταθμό «flash 9.61» και ως γραμματέας στον Κτηνιατρικό Σύλλογο Αθηνών. Από τη στιγμή που παρακολούθησα τα εργαστήρια δημιουργικής γραφής της Γιώτας Κοτσαύτη ανακάλυψα πως το να μπλέκομαι με ποιήματα  και παραμύθια είναι ό,τι αγαπώ περισσότερο. Γι’ αυτό και βρίσκομαι κάπου εδώ, ανάμεσά σας, να σας συστήνομαι με τις ιστορίες μου…

Η Βασιλεία παρακολούθησε τον τρίτο κύκλο του εργαστηρίου συγγραφής των εκδόσεων Αλάτι και συμμετέχει με κείμενά της στα βιβλία μας:

Ελάτε να μιλήσουμε για Ποίηση

https://www.ekdoseisalati.com/p/elate-na-milisoyme-gia-poiisi/  

Ανθολόγιο. Πεζά και ποιήματα με θέματα απ’ τους μήνες και τις εποχές.

https://www.ekdoseisalati.com/p/anthologio-peza-kai-poiimata-me-themata-ap-toys-mines-kai-tis-epoches/

Μ’ ένα στυλό διαρκείας

https://www.ekdoseisalati.com/p/me-ena-stylo-diarkeias/  

και

Ξεθωριασμένες πεταλούδες

https://www.ekdoseisalati.com/p/xethoriasmenes-petaloydes/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τις μαμάδες της καρδιάς

  Γιαμουρίδου Κική Η λέξη «μητέρα» δεν αφορά μόνο τις γυναίκες που γεννούν ένα παιδί. Με το σπαθί τους χαρακτηρίζονται μανούλες κι εκείνες...