Σάββατο 5 Αυγούστου 2023

Οι συγγραφείς της Αλατοπαρέας συστήνονται-Αγάπη Ίρις Αγγέλου

 


Νοερά ταξίδια στο Άχρονο Τώρα

Για πού ξεκίνησες να πας,

Εσύ, Κόρη του Ήλιου

και ξέχασες καταγωγή

κι όλη την ύπαρξη σου;

 

Σε ποια κελιά σε ρίξανε

του Αυγούστου μεσημέρι,

με σκέψεις φόβου, τρόμου, καταχνιάς,

μ’ έναν βλαστό αγκάλη;

 

Σε ποιους ναούς ταξίδεψες;

Σε μια Δήλο ή στους Δελφούς;

Ω Απολλώνια θεά, Ιέρεια Αγάπης!

 

Σε ποιαν Ιθάκη Πηνελόπη έγινες,

υφαίνεις τους μνηστήρες;

Ακούς τον Πάτροκλο

που υμνεί νεκρό τον Αχιλλέα;

 

Ποιος Οδυσσέας έχει τις γεύσεις σου,

της νιότης σου τη λάβα

και δεν αντάμωσε κανείς

Τον πόνο της ψυχής σου;

 

Το γέλιο σου ανάστησες.

Άλλαξες την πνοή σου.

Κι από δεσμά και σίδερα

Έπλασες παραδείσους.

Αγάπη Ίρις Αγγέλου

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην πόλη των Σερρών. Σε ηλικία δεκαοχτώ ετών ήρθα στην Αθήνα όπου και ζω. Έχω δύο υπέροχα παιδιά και μια εγγονή που λατρεύω και τη θεωρώ τον μεγαλύτερο δάσκαλό μου.

Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου γράφω. Σε χαρτί ή χαρτοπετσέτες, σε ξύλο ή στην άμμο. Ποτέ δεν αποφάσιζα να τα ολοκληρώσω.

Σε μια  δύσκολη στιγμή μου, το 2021, άρχισαν όλα  όσα έγραφα να έχουν υπόσταση. Σ’ εκείνη την πόρτα που άνοιξε μπήκε ο αέρας των ονείρων, της ελευθερίας, της δημιουργικότητας.

Τρεις ασχολίες με κράτησαν δυνατή: συγγραφή, φωτογραφία και  η εγγονή μου η Σίλια.

Το ταξίδι μόλις ξεκίνησε. Στο ολόδικό μου σύννεφο ολοκάθαρου αέρα. Κι από δω σας συστήνομαι.

Η Αγάπη παρακολούθησε τον όγδοο κύκλο του εργαστηρίου συγγραφής Αλάτι και συμμετέχει με κείμενά της στα βιβλία μας:

Για τη μητέρα που γιορτάζει

https://www.ekdoseisalati.com/p/gia-ti-mitera-poy-giortazei/  

Μολύβι με γόμα (υπό έκδοση)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τις μαμάδες της καρδιάς

  Γιαμουρίδου Κική Η λέξη «μητέρα» δεν αφορά μόνο τις γυναίκες που γεννούν ένα παιδί. Με το σπαθί τους χαρακτηρίζονται μανούλες κι εκείνες...