Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2023

Οι συγγραφείς της Αλατοπαρέας συστήνονται-Δήμητρα Γκιντίδου

 


Έρωτας Θάνατος

 

Έσερνες πρώτος τον χορό.

Άγαλμα, Χριστός στα μάτια μου.

 

Σκίρτησα, βλήθηκα απ’ έρωτα.

Ήρθες στη γη μόνο για μένα, ένιωσα.

 

«Μη!» Ακούστηκε η πατρική φωνή.

 

Έγινες ο αγγελοδαίμονάς μου.

Πίκρα αγιασμένη, μελένιο αγκάθι.

Χάιδευε το χέρι σου μετάξι και μπαμπάκι, κορμί καρδιά.

Άστραφτε και χάραζε ματωμένο χέρι νύχι, σώμα ψυχή.

Πάσχα Κυρίου πρωινό.

Τέρας κόλασης βραδινό,

κατάμαυρο κρασί σαν πότιζε τα κύτταρά σου...

 

Όμως,

ο ένας και μόνος Θεός μου, ο Ιανός μου ήσουν.

Δεύτερος κανείς.

Δήμητρα Γκιντίδου

Γεννήθηκα στη Μάνη Διδυμοτείχου. Από τα δώδεκά μου έζησα στην Αθήνα. Σπούδασα στη Φιλοσοφική Σχολή του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου. Εργάστηκα ως Φιλόλογος στη μέση εκπαίδευση στην Αθήνα και στην Κύμη για είκοσι πέντε χρόνια, απ’ όπου και συνταξιοδοτήθηκα. Από το 1990 ζω μόνιμα στην Κύμη της Εύβοιας. Είμαι παντρεμένη κι έχω αποκτήσει δυο γιους. Αγαπάω το διάβασμα, τη γραφή, συμμετέχω με κείμενά μου σε εκδόσεις εντύπων και βιβλίων. Είμαι χαρούμενη κι ευγνώμων για τη συνεργασία μου με τη Γιώτα και τις Εκδόσεις Αλάτι

...

Η Δήμητρα παρακολούθησε τον έκτο κύκλο του εργαστηρίου συγγραφής των Εκδόσεων Αλάτι και συμμετέχει με κείμενά της στα βιβλία μας:

Σε μια κόλλα λευκή

https://www.ekdoseisalati.com/p/se-mia-kolla-leyki/  

και

Για τη μητέρα που γιορτάζει

https://www.ekdoseisalati.com/p/gia-ti-mitera-poy-giortazei/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τις μαμάδες της καρδιάς

  Γιαμουρίδου Κική Η λέξη «μητέρα» δεν αφορά μόνο τις γυναίκες που γεννούν ένα παιδί. Με το σπαθί τους χαρακτηρίζονται μανούλες κι εκείνες...