Πέμπτη 20 Ιουλίου 2023

Οι συγγραφείς της Αλατοπαρέας συστήνονται-Μαριάννα Μακαριάν

 


Της νύχτας θηρευτές

Λικνίζονται τα σχήματα

Που έπλασε η λάμπα.

Ενώνονται στους τοίχους

Σαν νέοι εραστές.

Οι φλόγες τους πλανώνται

σαν δαίμονες στη λάβα,

απλώνονται και σβήνουν

σε σκόρπιες μουσικές.

Σηκώνονται τα βλέφαρα και

στέκονται μια στάλα.

Στου σκοταδιού το ανάστημά

μπλέκονται οι σκιές.

Προσεκτικά στο άκουσμα

από βήματα στη σκάλα,

κλειδώνουν και κλειδωνονται

των τοίχων χορευτές.

Το σκέπασμα σαν θάλασσα

το τύλιξε το σώμα,

κι ο νους ξαναβυθίζεται

σε σκέψεις βλαβερές.

Οι ψίθυροι που ακούγονται

βουλιάζουνε στο στρώμα,

προάγγελοι της τρέλας,

της νύχτας θηρευτές.

Μαριάννα Μακαριάν

Ονομάζομαι Μαριάννα Μακαριάν. Γεννήθηκα στον Πειραιά το 1991. Σπούδασα προσχολική αγωγή και εργάζομαι ως ιδιωτική υπάλληλος. Ξεκίνησα να γράφω και να ζωγραφίζω από μικρή ηλικία. Η φαντασία μου κάλπαζε και γι’ αυτό πάντα είχα και έχω συντροφιά μου ένα τετράδιο κι ένα στυλό, όπου κι αν βρίσκομαι.

Το 2020 το κείμενο μου «Οι εφτά πύργοι» κέρδισε μια θέση στην ανθολογία φανταστικής λογοτεχνίας «Θρύλοι του Σύμπαντος ΙΧ», εκδόσεις Σημαντικές διαδρομές.

Την ίδια χρονιά συναντήθηκα με τις εκδόσεις Αλάτι και παρακολούθησα το εργαστήριο συγγραφής, καθώς και άλλα εργαστήριά τους.

 Το 2021 δημιούργησα και εικονογράφησα το πρώτο μου παραμύθι «Ο κόσμος κάτω απ’ το κρεβάτι», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Οσελότος, το οποίο επιλέχθηκε να γίνει το θεατρικό δρώμενο από το ΚΕΜΑΕΔ Βέροιας για την παγκόσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Η γραφή είναι το οξυγόνο μου και η ζωγραφική οι χτύποι της καρδιάς μου. Δεν μπορώ να υπάρξω χωρίς αυτά και δεν θα ήμουν αυτή που είμαι αν δεν είχα ανακαλύψει πως ο συγκεκριμένος τρόπος έκφρασης είναι ο δικός μου τρόπος να βοηθήσω ώστε η ψυχή μου να καλύψει ένα μικρό κομμάτι χάους, σαν ένας μικρός κόσμος ανάμεσα σε χιλιάδες άλλους που προσπαθούν να εμφανιστούν.

Η Μαριάννα παρακολούθησε τον τέταρτο κύκλο του εργαστηρίου συγγραφής και συμμετέχει με κείμενά της στα βιβλία μας:

Ένα βιβλίο για τα συναισθήματα. Φόβος, θυμός, λύπη, χαρά.

https://www.ekdoseisalati.com/p/ena-vivlio-gia-ta-synaisthimata/

και

Σε μια κόλλα λευκή

https://www.ekdoseisalati.com/p/se-mia-kolla-leyki/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τις μαμάδες της καρδιάς

  Γιαμουρίδου Κική Η λέξη «μητέρα» δεν αφορά μόνο τις γυναίκες που γεννούν ένα παιδί. Με το σπαθί τους χαρακτηρίζονται μανούλες κι εκείνες...