Δευτέρα 24 Ιουλίου 2023

Οι συγγραφείς της Αλατοπαρέας συστήνονται-Ζωή Κοντόγιαννου

 


Ψάχνω ελπίδα…

Στα μάτια του κόσμου ψάχνω ελπίδα.

Στο χαμόγελο του λίγη δροσιά, να ξεδιψάσει η ψυχή, να ξαποστάσει, να πάρει ανάσα και να συνεχίσει τον δρόμο της.

Ψάχνω ελπίδα εκεί που υπάρχουν ερείπια.

Δεν έχω μάθει να εγκαταλείπω.

Κάπου θα υπάρχει ένα μικρό χορταράκι που μέσα στην ταπεινότητά του θα φωνάζει πως ακόμα υπάρχει ζωή, υπάρχει ελπίδα.

Ψάχνω. Κι όσο ψάχνω, καταρρίπτω το σκοτάδι μέσα μου.

Όσο ψάχνω, βρίσκω νέους ήλιους.

Δύσκολο να ψάχνεις κάτι που χάνεται μέσα σε δευτερόλεπτα.

Μα όταν το βρεις, τίποτα δεν σε φοβίζει. Τίποτα δεν σε κρατάει πίσω.

Μπροστά βρίσκεται η ευτυχία, κρυμμένη μέσα σε χαμένες ελπίδες.

Ζωή Κοντόγιαννου

Ονομάζομαι Ζωή Κοντόγιαννου και κατάγομαι από τον Αρχάγγελο της Ρόδου. Είμαι παντρεμένη και μητέρα τεσσάρων παιδιών. Είμαι δασκάλα γερμανικών και τα τελευταία τρία χρόνια δραστηριοποιούμαι στη λαϊκή αγορά Ρόδου.

Έχω συγγράψει ένα παιδικό παραμύθι «Το Μπαουλάκι της Αγάπης», εκδόσεις iWrite και δυο μυθιστορήματα, το «Μια Δυνατή Ψυχή», εκδόσεις Υδροπλάνο και το «Ανάσα μου», εκδόσεις Κομνηνός.

Έχω συμμετάσχει σε τρία συλλογικά βιβλία των εκδόσεων Αλάτι, το «Με στυλό διαρκείας», το «Ανθολόγιο» και το «Ένα βιβλίο για τα συναισθήματα».

Έχω παρακολουθήσει αρκετά από τα εργαστήρια συγγραφής των εκδόσεων Αλάτι.

Είμαι μέλος στο ερασιτεχνικό θεατρικό εργαστήρι Αρχαγγέλου «Αστήρ» ως θεατρικός συγγραφέας και έχω συγγράψει δυο θεατρικά κείμενα στην τοπική αρχαγγελίτικη διάλεκτο.

Κείμενά μου έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα Ροδιακή κι έχουν βραβευτεί από το λογοτεχνικό περιοδικό Κέφαλος κι από τις εκδόσεις Ηλιαχτίδα.

Η Ζωή παρακολούθησε τον δεύτερο κύκλο του εργαστηρίου συγγραφής Αλάτι και συμμετέχει με κείμενά της στα βιβλία μας:

Μ’ ένα στυλό διαρκείας

https://www.ekdoseisalati.com/p/me-ena-stylo-diarkeias/

Ανθολόγιο. Πεζά και ποιήματα με θέματα απ’ τους μήνες και τις εποχές

https://www.ekdoseisalati.com/p/anthologio-peza-kai-poiimata-me-themata-ap-toys-mines-kai-tis-epoches/

και

Ένα βιβλίο για τα συναισθήματα. Φόβος, θυμός, λύπη, χαρά.

https://www.ekdoseisalati.com/p/ena-vivlio-gia-ta-synaisthimata/  

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τις μαμάδες της καρδιάς

  Γιαμουρίδου Κική Η λέξη «μητέρα» δεν αφορά μόνο τις γυναίκες που γεννούν ένα παιδί. Με το σπαθί τους χαρακτηρίζονται μανούλες κι εκείνες...